ZAPOSLUJEMO: Strokovni sodelavec za pravne zadeve



 
V družbi Habit d.o.o. s celostno obravnavo in inovativnimi rešitvami izboljšujemo kakovost bivanja ter skrbimo za vrednost nepremičnin.
 
Zadovoljne stranke in poslovni uspehi, ki so plod več kot 25 letnih izkušenj vseh zaposlenih, pripomorejo k prepoznavni kakovosti naših storitev in zagotavljanja optimalnih pogojev za bivanje in delo. Postali smo ugledna, vseslovenska družba s sedežem v Velenju, ki storitve opravlja na področju Osrednje Slovenije, Savinjsko-Šaleške in Primorske.
 
S svojim strokovnim in predanim timom sledimo naši viziji, postati najbolj zaželen skrbnik nepremičnin v Sloveniji.
 
Za področje prava v našo ekipo vabimo ambicioznega, zanesljivega, doslednega in k rezultatom usmerjenega Strokovnega sodelavca za pravne zadeve (m/ž).
 
ZADOLŽENI BOSTE ZA:
 
• vodenje pravnih postopkov za celotno družbo (vse PE) in samostojno izvajanje različnih postopkov in kompleksnih pravnih zadev in izvajanje politike podjetja na konkretnem področju dela (upravljanje večstanovanjskih stavb),
• vodenje pravnih postopkov za etažne lastnike, ter pravno svetovanje pri uveljavljanju njihovih pravic vezanih na področje dejavnosti podjetja,
• pravno svetovanje, tolmačenje predpisov,
• priprava gradiv za vodstvo podjetja,
• pravni pregled, priprava predlogov in urejanje pravnih dokumentov in pogodb, sodelovanje pri različnih pravnih zadevah v družbi ter zagotavljanje pravnih podlag in mnenj za celotno družbe,
• sodelovanje pri pogajanjih za sklenitev pogodb, sodelovanje na sestankih s strankami in dobavitelji,
• sodelovanje pri reševanju kompleksnejših in zahtevnejših reklamacij in podpora službi upravljanja pri kreiranju težjih odgovorov na reklamacije,
• vodenje, pregled, priprava dokumentacije, vlog in/ali zastopanje v sodnih postopkih za postopke izterjave, prisilne poravnave, drugi pravdni postopki, stečajni postopki, postopki po Zvetl in ostali sodni postopki,
• ustno in pisno komuniciranje s strankami in zaposlenimi,
• upravljanje in pregledovanje dokumentacije s področja dela,
• sodelovanje in podpora zaposlenim na področju pravnih storitev,
• kontrola pred zapadlimi roki,
• likvidiranje prispelih faktur vezanih na delo pravne službe, ter oddaja podatkov računovodstvu za izpis faktur, plačilo taks in ostalih pravdnih stroškov,
• nadomeščanje drugih zaposlenih v družbi v okviru usposobljenosti za opravljanje posameznih del in nalog, skladno s planom in po navodilih nadrejenega,
• poročanje nadrejenim in vodstvu podjetja in izdelava poročil o delu,
• mentorstvo in prenos znanj,
• spremljanje veljavne zakonodaje in njihovih sprememb ter predlaganje sprememb za zagotavljanje skladnosti poslovanja družbe z njo,
• označevanje in shranjevanje poslovne dokumentacije skladno s standardi, internimi navodili in sistemom ISO,
• skrb za celostno podobo družbe, tako z lastnim vzorom, kot z nadzorom sodelavcev,
• sodelovanje in pomoč pri optimizaciji programske opreme podjetja,
• sodelovanje v različnih komisijah, delovnih skupinah in projektih družbe po sklepu direktorja, v skladu z zahtevnostjo delovnega mesta.
 
NAŠA PRIČAKOVANJA:
 
• vsaj višješolsko izobrazbo pravne smeri oz. Specializacijo po visokošolskih strokovnih programih ali univ. izobraževanje (velja tudi po bolonjskem sistemu) pravne smeri,
• najmanj tri leta dokazljivih in primerljivih delovnih izkušenj,
• visoko strokovnost na področju zakonodaje in predpisov strokovnega delovnega področja,
• uporaba IT programov, napredno znanje MS Office orodij,
• pripravljenost na zavzeto delo in nenehno iskanje optimalnih rešitev v okviru stroke in delovnih procesih,
• visoka stopnja samostojnosti in samoiniciativnosti,
• dobre organizacijske sposobnosti, znanje vodenja tima sodelavcev in vodenje projektov,
• sposobnost analitičnega razmišljanja, priprava podatkov z vizualizacijo za poslovno odločanje,
• dobro pisno in pogovorno izražanje,
• sposobnost prenosa znanj na sodelavce,
• vozniški izpit B kategorije,
• agilnost, splošna razgledanost, osebna urejenost in močna želja po lastnem razvoju ter doprinosu v podjetju.
 
NUDIMO:
 
• delo v moderno urejenemu in spodbudnemu delovnem okolju,
• dolgoročno in stabilno sodelovanje v uspešnem podjetju,
• dodatna izobraževanja za vaš razvoj na strokovnem in osebnem področju,
• soustvarjanje razvoja in rasti podjetja,
• stimulativen finančni paket in nagrada za uspešnost,
• sklenitev delovnega razmerja za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in šestmesečnim poskusnim delom.
 
V kolikor bi želeli postati del našega tima nam Vaše ponudbe z življenjepisom v Europass obliki, dokazili o izobrazbi, referencami in priporočili, pošljite na e-naslov: klara.anzel@habit.si s pripisom: prijava na razpis za prosto delovno mesto »Strokovni sodelavec za pravne zadeve«, do 03.11.2020.